RRC Junioren EERSTE in de 1e fase van de competitie

Foto: Ruud Bakker

De Junioren van Rotterdam zijn op zaterdag 27 oktober op de eerste plek geëindigd in de 1e fase van de competitie in Bowl Poule A. Het team bleef alle vijf wedstrijden ongeslagen en won de laatste wedstrijd thuis met 45-0 van de Junioren van The Oysters uit Oisterwijk.

RRC Coach Marc Joubert was supertrots dat het team tegen deze tegenstander, de nummer twee in de poule, de ‘nul’ had weten te behouden, want het team van de Oysters begon heel sterk en bleef de hele wedstrijd druk zetten. Desondanks wisten de RRC Junioren zeven try’s te maken en maar liefst vijf van de zeven conversies te benutten.

Over een aantal weken begint deel twee van de competitie, waarbij de RRC Junioren in een hogere poule zullen uitkomen. Wij wensen hen heel erg veel rugbyplezier en succes!”

Trotse, teammanager Michiel Volk