Vriendschappelijk RRC Cubs – BSN

Aangezien onze zeer gewaardeerde columnist deze week bij de RDD 2 dag was bij RC Delft en niet bij de oefenwedstijd, hierbij een toch enigszins ander c.q. zeker kleiner verhaal dan gewend.

Omdat er geen officiële competitie wedstijd was afgelopen zaterdag en er een gedeelte van onze cubs mannen en vrouwen was afgereisd om zich te melden bij de RDD 2 dag, was er besloten om een oefenwedstijd te spelen met de overige RRC Cubs. Voor deze oefenwedstrijd werden de Cubs van BSN uitgenodigd.

Het werd gelukkig een droge wedstrijd met een nat veld en een natte bal wat af en toe voor problemen zorgde. Er werd 4 x een kwartier gespeeld, waarbij eerst onze eigen coach Richard de ref was en daarna de coach van BSN.

BSN had 2 spelers te kort die werden aangevuld met afwisselend spelers van ons RRC team.

Maar ondanks dat we verloren, hebben onze Cubs mannen en vrouwen een goede strijd geleverd en weer een leuke wedstijd gespeeld. Ze gingen er goed tegenaan en schuwde de strijd met eigen teamgenoten zeker niet en omgekeerd ook niet.

Er werd flink strijd geleverd van beide kanten met mooie acties, stevige rucks, goede tackles. Onze meiden stonden ook hun mannetje, waren flink aan het tackelen en stonden als eerste rijers opgesteld in de scrum.

Deze week weer lekker trainen en op naar de volgende wedstrijd.

Een andere rugby ouder (e)

Foto’s Danielle:

RRC Cubs – BSN