Wedstrijdsecretaris gezocht!

Per 01-01-2019 stopt onze huidige wedstrijdsecretaris Tom van Gorkum met zijn taken.

Allereerst willen wij Tom van harte danken voor zijn inzet de afgelopen jaren als wedstrijdsecretaris. Gelukkig blijft Tom zich als scheidsrechter wel inzetten voor RRC.

Hiermee zijn we dus op zoek naar een vervanger.
Als wedstrijdsecretaris ben je het contact tussen de club en de bond op het gebied van wedstrijden en wedstrijdplanning. Daarnaast help je mee met het indelen van scheidsrechters en stuur je de uitnodiging voor de thuiswedstrijden naar tegenstanders en scheidsrechters. Ook zorg je ervoor dat de wedstrijden verlopen volgens het Voorschrift Wedstrijd Wezen.

Binnen de club neemt de wedstrijdsecretaris deel aan het bestuur en werkt nauw samen met de Technische Commissie en de teammanagers.
Geïnteresseerden kunnen zich melden bij Mark van der Voort via secretaris@rotterdamserugbyclub.nl of spreek één van de bestuursleden aan op de club.

Van 1 januari tot en met einde seizoen 2018-2019 zal Tom de nieuwe wedstrijdsecretaris ondersteunen in de werkzaamheden.