Gezocht! Wedstrijdsecretaris Jeugd.

Zoals in een eerder bericht aangegeven is Tom van Gorkum per 01-01-2019 gestopt met zijn taak als wedstrijdsecretaris. Gelukkig hebben we voor de senioren een vervanger gevonden in de persoon van Stefan Warsink.
Stefan is speelt sinds dit seizoen bij de senioren en is overgekomen van rugbyclub Te Werve. Gezien de drukte van zijn werk kan Stefan helaas niet het volledige takenpakket op zich nemen maar is bereid om de functie van wedstrijdsecretaris voor de senioren te vervullen.
Wij zijn dan ook hartstikke blij dat Stefan zich op deze manier wil inzetten voor de club!

We zijn dus nu nog wel op zoek naar iemand die de functie van wedstrijdsecretaris voor de jeugd op zich wil nemen. Het gaat hier voornamelijk om de wedstrijden van de CJC.

Als wedstrijdsecretaris ben je het contact tussen de club en de bond op het gebied van wedstrijden en wedstrijdplanning. Daarnaast help je mee met het indelen van scheidsrechters en stuur je de uitnodiging voor de thuiswedstrijden naar tegenstanders en scheidsrechters. Ook zorg je ervoor dat de wedstrijden verlopen volgens het Voorschrift Wedstrijd Wezen.

Binnen de club neemt de wedstrijdsecretaris deel aan het bestuur en werkt nauw samen met de Technische Commissie en de teammanagers.
Geïnteresseerden kunnen zich melden bij Mark van der Voort via secretaris@rotterdamserugbyclub.nl of spreek één van de bestuursleden aan op de club.

Van 1 januari tot en met einde seizoen 2018-2019 zal Tom de nieuwe wedstrijdsecretaris ondersteunen in de werkzaamheden.