RRC Bondsdag Turven en Benji’s bij RRC

Afgelopen zaterdag 23 maart was er bij de Rotterdamse Rugby Club (RRC) de Bondsdag voor de turven en benji’s. Van heinde en ver kwamen de 20 teams: RC Castricum, RC The Bulldogs, RC Tilburg, RC Oemoemenoe, RC Hilversum, Bredase RC, RC HM Hawks en HRC. Twee hele velden met daarop 3 turven en 3 benjamin velden vol rugbyplezier, ondanks dat het zonnetje zich niet liet zien.

Twee benji vaders, Merijn Hudig en Frank de Waal hadden het voortouw genomen om als RRC op de Bondsdag goed voor de dag te komen. Samen met de jeugdcoördinator, teammanagers, trainers en heel veel helpende handjes van ouders werden de teams warm verwelkomd én de clubkas gespekt. Er kon van alles worden gekocht, Groot succes was de kinderkaart waar de kinderen popcorn, snoep, limo en een hamburger konden kopen.

Kortom, een topdag! Bedankt allen die zich hebben ingezet om deze dag een succes te maken!

Een turvenouder