Gezocht Grensrechters Heren 1

De Nederlandse Rugby Bond heeft besloten dat vanaf komend seizoen de clubs een grensrechter moeten leveren bij alle wedstrijden in de heren Ere- en eerste klasse en bij de dames Ereklasse. Voor RRC betekent dit dat er een grensrechter bij alle wedstrijden van RRC 1 geleverd moet worden. Wij zijn daarom dringend op zoek naar iemand die deze taak voor RRC wil opnemen. Het liefst zoeken wij 4 á 5 mensen, zodat er in toerbeurt gevlagd kan worden. De club zal zorgen dat deze mensen een grensrechters-cursus kunnen gaan volgen, maar enige kennis van het spel is wel gewenst. Mocht RRC dit niet kunnen leveren dat zal er een boete volgen voor de club, en zoals we weten kunnen we het geld goed gebruiken voor het nieuwe clubhuis.

Heb je interesse in het worden van clubgrensrechter dan kun je je opgeven via secretaris@rotterdamserugbyclub.nl