Kick-off bijeenkomsten!

Opening van het seizoen 2019-2020

Inmiddels kunnen we het een traditie gaan noemen. De kick-off bijeenkomsten om het nieuwe seizoen te openen. Dit jaar doen we het in drie verschillende bijeenkomsten voor de verschillende teams.

Op zaterdag 7 september beginnen we met de GTBM. Alle spelers en ouders van de Guppen, Turven, Benji’s en Mini’s zijn vanaf 10:30 welkom op de club. Hier zal er vanuit het bestuur besproken worden wat de club komend jaar staat te wachten en wat er van de ouders en spelers verwacht
wordt. Daarna gaan de teams lekker trainen en vertellen de trainers en teammanagers hun aanpak voor komend seizoen.

Zondag 8 september zijn de senioren aan de beurt. De dames spelen een oefenwedstrijd om 13:00 waarna heren 1 hun eerste competitiewedstrijd speelt tegen Haarlem. Na deze wedstrijd verwachten we alle senioren op het veld zodat de afspraken en verwachtingen voor komend seizoen besproken kunnen worden. Na de bespreking wordt er een BBQ verzorgd vanuit de tripcie. Kaarten hiervoor zijn te koop in de webwinkel.

Dinsdag 10 september is de laatste kick-off. Deze bijeenkomst is bedoeld voor de ouders en spelers van de CJC. Voor deze bijeenkomst zijn we weer te gast in het Zalmhuis. Iedereen is welkom vanaf 18:00. Om 18:30 zullen het bestuur, de trainers en de teammanagers vertellen wat de plannen zijn
voor komend seizoen.

Kaarten voor de BBQ op 8 september zijn hier te koop.