Leden geven akkoord voor nieuw clubhuis, RRC gaat VERBOUWEN !

Afgelopen donderdag stond een bijzondere ledenvergadering gepland. Op deze vergadering vroeg het bestuur de definitieve toestemming van de leden om te mogen beginnen met de verbouwing. In de laatste maanden is er nog geschrapt in het ontwerp om het plan voor de vereniging draagbaar te maken. Zo zijn een aantal tribune elementen weggelaten en krijgt RRC niet langer de luifel op het terras. Ook kon het bestuur nog niet eerder akkoord geven omdat de verlening van een aantal subsidies nog ontbrak.

Het bestuur vroeg daarom toestemming aan de leden om de wijzigingen in het ontwerp door te mogen voeren en de opdracht tot bouw aan de aannemer te mogen geven. Op alle twee de vragen werd unaniem voor gestemd door de aanwezige leden.

Hiermee gaat de vernieuwbouw definitief uitgevoerd worden!
De komende periode zullen de laatste formaliteiten en vergunningen geregeld worden waarna er naar verwachting in januari begonnen kan worden met de bouwwerkzaamheden. Het totale bouwproces zal ongeveer 6-9 maanden in beslag nemen.

Hoewel de financiering binnen is en de begroting sluitend is, zijn we nog op zoek naar sponsoring om alsnog de tribune elementen te kunnen realiseren. Mocht je hiervoor tips hebben dan kun je dit melden bij penningmeester Peter de Witte via penningmeester@rotterdamserugbyclub.nl

Het bestuur wil alle vrijwilligers en partijen bedanken die aan dit proces hebben meegewerkt maar in het bijzonder: Batenburg B.V., de gemeente Rotterdam en Joubert Architecten. Dankzij de inzet van deze mensen kan het nieuwe clubhuis gerealiseerd worden!