Geslaagde Colts teamdag

Afgelopen weekend hebben de colts een teamdag gehad om te werken aan het team en de seizoendoelstellingen boven water te krijgen. Spreekwoordelijk genoeg vond dit plaats bij de surfvereniging Windkracht in Dordrecht. Hier mochten we gebruik maken alle faciliteiten en werden we zeer hartelijk ontvangen. De mannen zijn eerst onder handen genomen door onze bootcamp instructrice Miranda. Dat was een succes. Er is hard gewerkt en sommige jongens hebben na afloop om af te koelen een frisse duik in de surfplas genomen. Daarna stonden er broodjes, soep, frikandellen en kroketten en fruit op de mannen te wachten. Ondertussen was de Rugby wedstrijd Nieuw-Zeeland vs Ierland gestart. In de rust hebben de colts geeltjes geplakt met doelstellingen van dit seizoen, welke later zijn gecategoriseerd in 1. Teamontwikkeling, 2. In de cup poule blijven en 3. Plezier.
Inmiddels was de tweede helft van Nieuw-Zeeland vs Ierland van start gegaan, toen Ierland de aansluiting verloor was er weer aandacht voor het slotstuk de aandachtscirkels van Eberspächer uit de sport psychologie. Dit om inzicht te krijgen hoe afleiding werkt in relatie tot doelstellingen en hoe deze straks in de persoonlijke pop gesprekken kleiner en haalbaar te maken. Kortom om ‘still work to be done’. Het was een bijzonder inspirerende dag met dank aan De surfclub Windkracht, Miranda voor het bootcamp, Wilco Boot voor de foto’s, Christa, Marcel en Justa voor de mentale en innerlijke zorg.