Nieuwe trainers / staff

Het seizoen is een kleine maand onderweg met een aantal nieuwe gezichten. Thom Kempe is voor de zomer aangenomen voor de opleiding luchtverkeersleider. Een knappe prestatie! Helaas betekent dit dat Thom zich niet meer in kan zetten voor onze vereniging. Zijn nieuwe uitdaging gaat hem veel tijd kosten en is niet meer te combineren met een hoofdtrainerschap.

Christiaan Ferreira is sinds kort onze nieuwe hoofdtrainer. Samen met Cameron Stewart, Steve Watkins en Patrick Klijnjan zal hij het eerste en tweede onder zijn hoede nemen. Vorig jaar heeft dit team met succes de colts getraind. De selectie van het eerste en tweede bestaat uit een veelal jonge groep, waarvan een groot deel eerder onder Christiaan heeft getraind. Christiaan en zijn staf wil het niveau van deze groep omhoogtillen en zo over een paar jaar een ereklasse waardig team creëren

Daarnaast zal Christiaan Ferreira ook een rol vervullen als Director of Rugby om het niveau van de gehele club hoger te krijgen. Een aantal weken geleden is hier de aftrap van geweest met een drukbezochte trainersmeeting waar Christiaan zijn visie heeft uitgelegd.

Het gat wat is ontstaan bij de Colts is opgevuld door Raymond Offermans. Raymond heeft vorig jaar de colts getraind bij Eemland en is jaren actief binnen Rugby Nederland, waar zijn passie bij de jeugd ligt. We zijn blij een hooggekwalificeerde en ervaren trainer gevonden te hebben voor de goede jeugd die we hebben.