In memoriam Frans van der Heiden

Met groot verdriet moeten wij melden dat Frans van der Heiden afgelopen nacht op 56-jarige leeftijd is overleden. Frans was al enige tijd ziek maar was desondanks nog regelmatig langs het veld aanwezig om het eerste team aan te moedigen. Frans is lang spelend lid geweest en daarna ook trainer/coach bij de jeugd en de dames. Vele mensen kennen Frans door zijn soms onnavolgbare acties op het veld of zijn scherpe en eigenzinnige mening naast het veld.

Tijdens zijn laatste bezoek aan de club nam hij afscheid van de RRC’ers met de boodschap dat we moeten leven en er het uiterste uit moeten halen.

Vanaf deze plek wensen wij zijn familie en vrienden namens de hele Rotterdamse Rugby Club sterkte met dit verlies.

Aanstaande zondag zal er een minuut stilte gehouden worden bij de wedstrijden van RRC 1 en 2 ter nagedachtenis aan Frans.