Ruime zege voor RRC 1

Na de deceptie van vorige week was het vandaag in ieder geval een stuk beter wat RRC 1 liet zien uit bij WRC Te Werve. De Hagenaars hadden weinig antwoord op de uitvallen van onze snelle backs al werd er toch nog te vaak ingebeukt op de zware voorwaartsen van Te Werve. Vaak onnodig omdat er over het algemeen genoeg afspeelmogelijkheden waren. Zeker gezien het feit dat de tegenstander op een gegeven moment de ruimtes op het veld niet meer konden belopen. Dan moet je wat slimmer met je krachten omgaan. Defence stond overigens de hele wedstrijd als een huis en behalve een try helemaal aan het begin van de wedstrijd, gaf Rotterdam verder helemaal niets weg.

Eindstand WRC Te Werve 1 – RRC 1: 5-50
(tries: Sebastiaan 2x, Danilo 2 x Teun, Ivar, Mike en Tristan / Conversies: Josh 5 x)

Foto’s René Ladenius