Beheerder en Schoonmaakrooster.

Per 1 februari zal Olaf Jacobs beginnen als beheerder binnen RRC. Zijn rol wordt om te zorgen dat het huidige clubhuis in zo’n goed mogelijke en schone staat zal blijven totdat er begonnen kan worden met de vernieuwbouw en dat er een goede barbezetting is. De meeste mensen zullen Olaf kennen als trainer, scheidsrechter of supporter maar we zullen nog een rondje langs de teammanagers maken om Olaf voor te stellen.
Deze ontwikkeling betekent niet dat Olaf zelf de toiletten en kleedkamers schoonmaakt of de hele week achter de bar te vinden is maar er op toe ziet dat de leden zelf deze verantwoordelijkheid nemen en hierbij ondersteund worden door Olaf.

Daarom is onderstaand schoonmaakrooster opgesteld. De bedoeling is dat in de genoemde week de teams (of ouders) het clubhuis vegen, toiletten schoonmaken, prullenbakken legen en de bar schoonmaken. Alleen op deze manier kunnen we met zijn allen het gebouw nog enigszins fatsoenlijk houden. Het alternatief is het inhuren van een schoonmaker en daar hebben we op dit moment geen budget voor. Als goede voorbeeld heeft het bestuur afgelopen week al de aftrap gedaan en schoongemaakt.

Wat betreft de kleedkamers willen we graag van de teams zien dat ze na het gebruik van de kleedkamer de boel schoon achterlaten. Olaf zal er op toe zien dat dit ook gebeurt en de verantwoordelijke teams hier op aanspreken als het niet gedaan is.

Graag zien we dat iedereen zijn steentje bijdraagt en zo RRC wil helpen. Per beurt zijn er 5 a 6 mensen nodig dus tot aan het eind van het seizoen ben je maximaal 1x aan de beurt.