Sterke winst Rotterdames

Fotocredit: Wilco Boot

Voorafgaand de wedstrijd waren er al wat complicaties. De dames van Greate Tryn konden maar met 10 dames naar Rotterdam komen. Dit betekende voor ons dat wij dames moesten uitlenen aan de tegenstander. Gelukkig hadden wij genoeg dames en was dat voor ons geen probleem. De vorige keer waren de dames van Greate Tryn sterker als ons. Maar als zij maar met 10 dames komen opdagen in Rotterdam, willen wij er natuurlijk alles aan doen om hun te verslaan!

Tijdens de warming up waren er al wat spanningen. Toen kregen we ook nog te horen dat de scheidsrechter niet is komen opdagen. Met het een en ander geregel van Sjors werd er een scheidsrechter gevonden. Mike van de heren offerde zich op zodat de wedstrijd door kon gaan. Wat heel fijn is natuurlijk. Al snel maakte wij de eerste try met een rake conversie. Daarna volgde een try van de tegenstander met ook een rake conversie. Maar er volgde meerdere tries aan onze kant. In de rust stond het 45-12 voor ons.

Maar we zijn er nog niet. Nu moeten we doorpakken. De focus moet nu aan blijven. Dat lukte ook. In de tweede heft hebben wij maar 1 try met een conversie tegen gehad. Eindstand is 99-24.

WOTM: De beste speler aan beide kanten was onze Queeny.

Wedstrijdverslag: Lindsey

Volgende wedstrijd: 2 februari uit tegen Thor.