Rotterdames sterk tegen RUS

(Photocredit: Jan kaper (game vs Thor)

Het was een stormachtige dag op 23 februari 2020. MenigRotterdame had in de ochtend toch wel de twijfel of de wedstrijd echt door zou gaan. En gelukkig voor ons, ging die door!

Het gameplan was duidelijk. Vandaag niet alleen de laatste 40 minuten scherp, maar vanaf minuut 1 vlammen tegen de dames van RUS. En dat deden we, vlammen. En die wind, die heeft onze vlam zeker niet kunnen doven. Met prachtigebreaks vanuit de lijn en een ijzersterke scrum wisten we het de eerste helft al aardig wat puntjes te sprokkelen, 36-0!!!

Maar ook de tweede helft pakte we door, nu met wind tegen! De wedstrijd werd gewoon opgepakt waar we waren gebleven, try hier, conversie daar. Puntje voor puntje voelde we dat ditgewoon niet fout kon gaan. Door alle vechtlust en werken als een team zijn de punten thuis gebleven in Rotterdam, eindstand: 58-0.

Weer trots en gelukkig kijken we uit naar volgende week. Laatde volgende storm maar komen, wij gaan er niet minder van spelen!

WOTM: Roisin, prachtige conversies en heerlijke tackles!

Verslag: Charlotte

Volgende wedstrijd: 01-03-2020 thuis tegen de WaHaCheeta’s, kick off 13:30!!