Jubileumfeest afgelast

Beste leden van de Rotterdamse Rugby Club,

Door alle ontwikkelingen en maatregelen rond COVID-19 hebben wij samen met het bestuur helaas moeten besluiten om (de kleinere versie van) het jubileumfeest op 12 september niet door te laten gaan.

Om het feest veilig en volgens de maatregelen te laten verlopen moeten er vele extra stappen worden ondernomen en gaan de kosten voor het feest omhoog. Het is geen feestelijke bedoening als iedereen moet zitten of nauwelijks met elkaar kan converseren en daarnaast hebben wij niet de ervaring die horeca of zalenverhuurders hebben met het toepassen en handhaven van de regels. Wij willen natuurlijk niet slecht in het nieuws verschijnen, maar nog veel belangrijker is dat als wij een feest willen organiseren voor alle leden, dan willen wij dit goed doen! Een ouderwets gezellig feest waar de nodige biertjes worden gedronken.

Helaas moeten we hier nog even op wachten, maar wij gaan ons focussen op het organiseren van een groot jubileumfeest (hopelijk in het voorjaar van 2021)!

Met sportieve groet,

De Jubileumcommissie.