RRC Club schoonmaak

Tijdens de verbouwing moet de club open blijven. Dat is gedurende de onzekere tijd waarin wij leven makkelijker gezegd dan gedaan. Planningen zijn moeilijk te maken en soms onbetrouwbaar. De bar installatie is al gedemonteerd en veel RRC-items zijn inmiddels verwijderd. Over twee weken begint de competitie en zullen we onze gasten moeten ontvangen. Afgelopen zaterdag is er daarom door de selectie van de Mannen senioren en de Dames samen met het bestuur keihard gewerkt om delen van het clubhuis te verhuizen en schoon te maken voor onze leden en onze gasten.

Applaus en dank voor deze kanjers!

De komende maanden zullen stukje bij beetje steeds meer acties van de verbouwing zichtbaarder worden. Zodra de sloop begint zal de leefbare ruimte zeer beperkt zijn. Alleen door samen de boel netjes en schoon te houden zal dit lukken. Vriendelijk verzoek om geen spullen (tassen, bidons en wat dan ook) in het clubgebouw achter te laten. De kans is groot dat deze zullen worden verwijderd en verdwijnen.

In de wetenschap dat de werkelijkheid altijd anders is dan gepland zullen er ongetwijfeld zaken over het hoofd worden gezien of te laat worden opgemerkt. De leden zijn onze ogen en oren. Het bestuur heeft het e-mailadres bouwmelding@rotterdamserugbyclub.nl in het leven geroepen, hier kunnen alle vragen of opmerkingen gemeld worden.

Tekst & foto’s met dank aan Oscar van Rijn