GEVOLGEN CORONA MAATREGELEN 14-10 VOOR RRC

Helaas moeten we onze sportieve activiteiten weer inperken; we zitten weer in een gedeeltelijke lockdown tot (in elk geval) 11 november. Dit betekent de volgende dingen:

• De senioren mogen na 14 oktober niet meer trainen en geen wedstrijden spelen, ook individuele trainingen faciliteren we niet op de club. De crossfit zal eigen regels communiceren.
  • De jeugd (tot en met 17 jaar) mag wel trainen, maar speelt geen wedstrijden. Onderlinge wedstrijdjes zijn wel toegestaan. Op zaterdag wordt een extra trainingsmoment ingelast voor de TBM en CJC.
    • TBM 09:30 – 10:30
    • Cubs & Junioren 11:00 – 12:30
    • Colts 13:00 – 14:30
  • Spelers van clusterteams mogen voorlopig alleen bij hun eigen club trainen en spelen.
  • Er is geen publiek op de club; ouders mogen alleen spelers afzetten en ophalen.
  • Het clubhuis, de kleedkamers en de douches zijn dicht.
  • Bij klachten blijven we nog steeds thuis; dit melden we bij onze teammanagers. Als we positief getest worden, melden we dat ook bij de teammanager. Die laat het vervolgens aan de wedstrijdsecretaris weten, die namens (en in overleg met) het bestuur de correcte verwerking van de informatie regelt en eventueel maatregelen neemt. Deze worden dan ook weer via de teammanagers gecommuniceerd.

Het is voor iedereen bijzonder vervelend, maar voor nu kunnen we er niets beters van maken. Zodra de maatregelen wijzigen of er andere informatie beschikbaar komt, laten we het jullie weten!

Veel gezondheid en individueel sportplezier,

Het Bestuur