Vacature: Wedstrijdsecretaris Cubs, Junioren, Colts (WS CJC)

De Rotterdamse Rugby Club is op zoek naar iemand met affiniteit voor jeugdrugby om de planning van de CJC-wedstrijden in goede banen te leiden.

De functie:

• Je plant de tijden van de CJC-wedstrijden en waar nodig regel je een clubscheidsrechter.
  • Je verzorgt en begeleidt de communicatie tussen onze teammanagers, jeugdcoördinator en scheidsrechters. Ook ben je het eerste contact met de wedstrijdsecretarissen van onze tegenstanders. In mindere mate heb je (samen met de algemeen wedstrijdsecretaris) contact met Rugby Nederland.
  • Het regelen van de dispensaties doe je samen met de jeugdcoördinator en de algemeen wedstrijdsecretaris.

De werkzaamheden nemen in een gemiddelde wedstrijdweek niet meer dan een half uur in beslag, in winterweken met slecht weer kan dit soms een uurtje per week extra zijn.

De algemeen wedstrijdsecretaris staat je in alle taken bij indien nodig en je zult in het begin genoeg hulp en begeleiding krijgen.

Het profiel:

Je hebt affiniteit met jeugdrugby en bent bij voorkeur al betrokken bij één van onze CJC-teams, bijvoorbeeld omdat je dochter of zoon daar speelt. Je wil je voor meerdere seizoenen inzetten, zodat je de fijne kneepjes van het vak weet en een intern en extern netwerk op kunt bouwen. Je bent goed in schriftelijke communicatie; veel wordt besproken in groeps-apps en via e-mail.

Ben jij, of weet jij, een geschikte kandidaat voor deze functie? Laat het dan weten aan wedstrijdsecretaris@roterdamserugbyclub.nl of aan één van de CJC-teammananagers en hopelijk kunnen we dan vroeg in 2021 de eerste wedstrijden gaan plannen!