Nieuwsupdate

Coronamaatregelen

Afgelopen week kondigde de regering verscherpte coronamaatregelen af, welke gelden tot minstens 19 januari 2021. Uiteraard heeft dit ook invloed op onze club, al verandert er niet veel ten opzichte van de oude situatie.

• De jeugd tot 18 jaar mag nog steeds blijven trainen en tegen elkaar spelen.
  • Voor senioren geldt dat er enkel in duo’s mag worden getraind, met inachtname van 1,5 meter afstand. Binnen RRC is er echter voor gekozen dat de trainingen voor alle senioren voorlopig zijn stilgelegd.
  • Omdat alle non-essentiële winkels dicht moeten, geldt dit ook voor het winkeltje van RRC. Het is dus op zijn vroegst op 20 januari weer mogelijk om spullen te komen halen. Dat geldt ook voor eerder bestelde spullen.

Uiteraard houdt het bestuur de ontwikkelingen omtrent de maatregelen nauwlettend in de gaten en houden we jullie op de hoogte van wat deze ontwikkelingen betekenen voor ons als club.

Bouwupdate

Naast het coronanieuws hebben we ook goed nieuws te melden! Zoals aangegeven in de vorige nieuwsupdate, zijn we aanbeland in de eerste fase van de bouw van het nieuwe clubhuis; het heien. Daaraan is vorige week vrijdag (10-12) een begin gemaakt, maar toen bleek dat de grond onder het clubhuis toch niet stabiel genoeg was om de heimachine veilig te opereren. Daarom zijn de werkzaamheden op dat moment gestaakt, is de machine afgevoerd en is in de loop van deze week de grond verstevigd.

Gisteren was het dan eindelijk wél zo ver; de heiers konden aan de slag. Ook was Jan-Willem Tol aanwezig om ceremonieel de eerste paal te slaan, iets dat hij eerder bij een RRC-veiling gekocht had. Hieronder zien jullie beelden van deze feestelijke gebeurtenis.