Nieuwsupdate week 15

Trainingstijden
Sinds het verruimen van de avondklok, hanteren we de volgende trainingstijden en veldindeling:

Update bouw
Tijdens het paasweekend hebben we het hoogste punt van de bouw bereikt. Inmiddels worden de buitenmuren van het nieuwe clubgebouw opgetrokken.
Voor iedereen die druk was met paaseieren zoeken, is hier de eerder geposte video met een sfeerimpressie van de voortgang van de nieuwbouw. De ceremonie van het plaatsen van de vlag op het hoogste punt van de bouw is voltrokken door Marcus van Engelsdorp Gastelaars (lid van van verdienste) en Tom Alloway (aanvoerder van de herenselectie). Ze werden bijgestaan door onze voorzitter Oscar van Rijn, die de leden kort toespreekt.

Paastoernooi Turven
De Turven hebben zaterdag 3 april een heerlijk paastoernooi gespeeld waar de Kids hun beste rugbyspel hebben laten zien.
🏉 3 terechte winnaars:
Bowlfinale: Ierland
Platefinal: Wales
Cupfinale: Frankrijk.
🏉 Tournament player of the match: Finn! Met 4x dubbel-tag.

Clinic Benjamins en Mini’s
Sterspelers van het Nederlandse rugby Castor Magis en Wolf van Dijk hebben zondag 11 april een clinic verzorgd. Later deze week volgt een verslag over deze bijzondere middag voor onze Benjamins en Mini’s. Naast de aanwezigheid van Castor en Wolf, was deze middag niet mogelijk geweest zonder de inzet van trainers en begeleiders, hulde en dank voor het organiseren van een dag die onze jeugdspelers ongetwijfeld lang zal bijblijven!

Foto’s: Villadinamica