Nieuwsupdate week 18

BOUW

De bouw van het clubhuis heeft een nieuwe mijlpaal bereikt. Het dak is vorige week geplaatst en daarmee begint het nu ook echt op een clubhuis te lijken. Langzaam maar zeker beginnen we de blik te verleggen naar het moment dat het gebouwde wordt opgeleverd. Hoewel de bouw dan klaar is, zijn er nog genoeg zaken die moeten worden afgewerkt of ingericht. Sommige werkzaamheden moeten nog door onszelf worden opgepakt omdat ze niet in het oorspronkelijke budget pasten, maar we moeten vooral ook het clubhuis ‘eigen’ gaan maken door middel van de aankleding. Daarvoor zijn er in juli en augustus best wat helpende handen nodig. Maar ook tot die tijd kan de club jullie hulp gebruiken.

Het bestuur werkt momenteel aan een overzicht van zaken waar hulp welkom bij is. Dit kan zijn qua uitvoering of met mogelijke tips waar we gunstig bepaalde spullen kunnen inkopen. Hou de website en sociale media van RRC komende week in de gaten voor dit overzicht. Verdere instructies over hoe je kunt bijdragen delen we dan.

Sowieso is er nog budget voor nodig voor een aantal zaken die we nog moeten inkopen. Daarom hopen we dat jullie ook nog willen via een crowdfunding/loterij. Doneer een bedrag via https://app.clubcollect.com/forms/nl/rotterdamse-rugby-cl/gers-clubhuis en laat bij je donatie je e-mailadres achter. Onder degenen die hun e-mailadres achter laten verloten we rugby- en clubitems!

PROEFTRAINING JEUGD

Later deze maand worden er bij de Guppen, Turven en Benjamins proeftrainingen georganiseerd. Kinderen die geïnteresseerd zijn in rugby mogen dan mee komen doen om te kijken of rugby echt bij hen past. Wij kijken er alvast erg naar uit en willen onderstaande (gerse!) flyer met jullie delen. Delen jullie hem verder?

TOERNOOIEN JEUGDTEAMS

Voorzichtig wordt er ook vooruit gekeken naar wat er kan na terugdraaien van de Corona-maatregelen. Zo wordt er in Den Haag gekeken of HRC het North Sea Beach toernooi kan organiseren op 19 en 20 juni. Vanuit RRC zijn alvast ingeschreven:

• Turven (2 teams)
  • Benjamins (2 teams)
  • Mini’s (2 teams)
  • Cubs (2 teams)
  • Junioren (2 teams)
  • Colts (1 team)

De wedstrijden zijn 5 a side en max. 12 spelers per team.

Daarnaast werkt Octopus aan het Octopus Pré Season Tournament op zondag 29 augustus. Daarvoor zijn ingeschreven:

• Mini’s
  • Cubs
  • Junioren
  • Colts

Allen met één team. De wedstrijden zijn 15 a side, max. 22 spelers per team.

We hopen heel erg dat deze toernooien kunnen doorgaan en onze jeugd zich weer kan meten tegen spelers van andere clubs!

Zelf een bericht delen via de nieuwsbrief?

Via de nieuwsbrief proberen we nieuws en leuke berichten van binnen de club met jullie te delen. Maar omdat we elkaar nu minder spreken en zien door de Coronamaatregelen, kan het goed zijn dat we soms leuke nieuwtjes missen. Daarom willen we de mogelijkheid bieden aan iedereen binnen de club om een bijdrage aan te leveren voor de nieuwsbrief. Stuur je bijdrage naar redactie@rotterdamserugbyclub.nl. We zullen dan altijd even laten weten of de bijdrage geplaatst wordt en of de tekst wordt aangepast/ingekort. Omdat we de nieuwsbrief compact willen houden, vragen we om bijdrages binnen 1 alinea te houden.