Gezocht interieurdesigners die ons nieuwe clubhuis willen aankleden in een typische RRC stijl.

Afgelopen maanden is hard gewerkt om te zorgen dat ons nieuwe clubhuis in gebruik kon worden genomen. Daarbij lag de focus volledig op het praktisch noodzakelijke. Nu dat vrijwel af is kunnen we ons richten op de gezellige aankleding van ons gebouw.

We hebben tientallen schildjes, shirts, stropdassen, bekers en andere memorabilia die door de jaren heen zijn verzameld en behoren bij onze rijke geschiedenis. Dat moet allemaal een mooi plekje gaan krijgen in ons clubhuis.

Het clubhuis is van en voor de leden. Daarom zijn wij op zoek naar interieurdesigners, klussers en andere enthousiastelingen die hierbij willen helpen. Het is de bedoeling dat er een commissie wordt gevormd die zelfstandig deze taak op zich wil nemen. Natuurlijk moet er rekening worden gehouden met het uitgangspunt SCHOON, HEEL EN VEILIG en moet het herkenbaar RRC-stijl zijn maar verder is het aan de designers om daar een geheel eigen invulling aan te geven.

Enthousiast geworden? Meld je dan aan op clubhuis@rotterdamserugbyclub.nl