Kerstgroet

Beste RRC-ers (en alle anderen met een oranje/groen/wit hart), we kunnen er niet omheen. Het einde van dit jaar is wederom heel anders dan we hadden gehoopt. Door alle maatregelen kunnen al weer een tijdje niet meer doen wat we zo graag willen. Samen rugby beleven, op en rond het veld.
Gelukkig heeft het afgelopen jaar ons toch ook mooie resultaten opgeleverd. Een prachtig clubhuis, een fantastische bar en keuken en een nieuw grasveld. We hebben de eerste maanden van dit seizoen al vast een voorproefje gehad van wat voor mooie prestaties we samen kunnen bereiken.
Rugbyers kenmerken zich door samen te strijden, elkaar te helpen en nooit op te geven. In deze lastige tijd kijken wij dan ook SUPER trots en met diep respect naar al die vrijwilligers die zich onvermoeibaar inzetten voor onze club. Dank aan alle (hulp)trainers, (assistent)teammanagers, scheidsrechters, barhulpen, schoonmakers, stratenmakers, winkeltjeverkopers, TC-ers, ledenadministrateurs, wedstrijdsecretarissen, clubhuisbeheerders, koks, webmasters (en kerstkaartontwerper), barbouwers, bankjesbouwers, krachthonkbouwers, sponsoren, supporters en iedereen die ik nu vergeet.
Voor nu wensen wij jullie hele fijne feestdagen en een fantastisch, sportief
maar vooral gezond 2022!

Namens het gehele RRC bestuur