RRC – Rugby spullen gezocht

Momenteel is er een groep enthousiaste vrijwilligers onder leiding van Rowan van wely bezig met de inrichting van ons clubhuis. Natuurlijk zijn er nog vele mooie relikwieën uit ons oude clubhuis bewaard gebleven. Maar (gelukkig) is het nieuwe clubhuis veel groter en kan er zijn we dus op zoek naar typische RRC memorabilia die wel een mooi plaatsje verdienen.
Iedereen die dus iets moois thuis heeft nodigen wij uit omdat voor ons nieuwe clubhuis ter beschikking te stellen. Denk hierbij aan shirts, stropdassen, oude foto/poster of misschien wel een “geleend” object uit een memorabele trip. Heb je iets stuur dan een mailtje liefst met foto naar Rowan (clubhuis@rotterdamserugbyclub.nl) met een beschrijving waarom je denkt dat het thuis hoort in het clubhuis. Dan gaan we er mee aan de slag om het een mooi plekje te geven.