Bekrachtiging hoofdcoach Chris Ferreira

Het was al eerder gepubliceerd dat Christiaan Ferreira volgend jaar wederom de hoofdcoach is van de Rotterdamse Rugby Club. Het moest alleen nog “even” officieel bekrachtigd worden. Met een volle agenda en hier en daar wat verwarring bleek het nog best lastig een rustig moment te vinden om samen de strategie voor de komende periode te bespreken. Inmiddels zijn alle paden uitgezet en kijken wij als bestuur met veel vertrouwen uit naar het volgende seizoen. Op een prachtig Beach Rugby weekend in Scheveningen werd dat nog maar eens bekrachtigd door voorzitter en hoofdcoach met een ferme handdruk.

Mocht dit inspireren om ook onderdeel te worden van de RRC trainingsstaf neem dat zeker even contact op met de Technische Commissie (tc@rotterdamserugbyclub.nl) Wij zijn altijd op zoek naar dames en heren die ons (jeugd en senioren) willen helpen onze rugby skills verder te ontwikkelen. Ook voor je eigen ontwikkeling als trainer zit je bij ons goed. RRC investeert graag in jouw opleiding om je coaching ambities verder te ontwikkelen.