Applaus voor alle vrijwilligers

De “Day after” van een fantastische Braai! Wat was het een prachtige afsluiting van het seizoen. Alle Braaiers heel erg bedankt voor het vele werk, de Braaikunsten en heerlijke gerechten.
Een vereniging kan niet zonder haar vrijwilligers. Die hebben we gelukkig in alle soorten en maten. Tristan, Jasper en Roel hadden dit keer de eer om een kleine blijk van waardering in ontvangst te mogen nemen als organisatoren van de Braai. Een prachtige RRC Dopper. Maar natuurlijk is er voor alle vrijwilligers van het afgelopen seizoen dezelfde waardering. Distributie technisch moeten we even een geschikt format regelen maar we zorgen dat iedere vrijwilliger er een krijgt.
Voor nu iedereen een fantastische vakantie en plan daar gerust de WPFG (23,24 en 25 juli) in.