Vrijwilligers gezocht

De Rotterdamse Rugby club groeit en bloeit, dat is mooi. Het aantal vrijwilligers blijft echter achterwege en dat is een probleem omdat weinigen nu het werk van velen doen. We zoeken al een tijdje naar diverse vrijwilligers en zouden graag op korte termijn de druk van onze nu (te) hard werkende vrijwilligers verlichten. Vele handen maken licht werk en het is leuk en dankbaar om te doen. Meld je aan bij Claire of Richard of via tc@rotterdamserugbyclub.nl.

Wat hebben we nodig?
5 trainers. Zowel bij de senioren als bij de CJC is er een groot gebrek aan rugby ervaring. Je hebt alleen minimaal 5 jaar rugby ervaring nodig en de mogelijkheid om op doordeweekse trainingsavonden en op zaterdag of zondag met je team mee te gaan. Wil je jouw ervaring inzetten om anderen rugby plezier te geven? Meld je dan aan als trainer. Je krijgt een opleiding en ondersteuning.

3 teammanagers Zowel bij de senioren als bij de CJC hebben we mensen nodig die een en ander in goede banen gaan leiden. Alles wat je nodig hebt is een telefoon, een computer en een brede glimlach!

1 vrijwilligers die nieuwe spelers helpen te settelen. Om de jeugd te helpen hebben we twee nieuwe spelers aangetrokken. Deze komen eind augustus aan en die moeten we wegwijs maken in het Rotterdamse. Jij wordt aanspreek punt voor beide jongemannen, hartstikke leuk.

Druk druk druk
We begrijpen dat iedereen het druk heeft, maar de RRC staat of valt met vrijwilligers. De club kan niet bestaan zonder jou als vrijwilliger!

Richard, Claire en Pietjan.

TC@rotterdamserugbyclub.nl