Van het bestuur

Beste leden van de Rotterdamse Rugby Club,

Het seizoen is begonnen, de eerste wedstrijden zijn gespeeld. Het is goed om weer zovelen vol enthousiasme op en langs het veld te zien staan. Met een mooie overwinning op een sterk Haarlem heeft ons eerste team het goede voorbeeld gegeven.

Helaas heeft Pieter besloten niet verder te gaan als pachter. We zullen hem erg gaan missen en te zijner tijd gepast afscheid nemen. Hou de agenda in de gaten om dit niet te missen. Het aankomend bestuur heeft ervoor gekozen de barbezetting (voorlopig) met vrijwilligers in te vullen. Dat betekend helaas een beperkte menukaart en een clubhuis dat eerder dan voorheen zal sluiten.

In de agenda op de website geven wij aan welke activiteiten op de club zullen plaatsvinden. Neem daar gerust regelmatig een kijkje om op de hoogte te blijven.

De wisseling van het bestuur is aanstaande. In de komende ALV zal het oude bestuur afscheid nemen en in het zonnetje gezet worden (zet deze datum in je agenda, jullie zijn van harte welkom!). In aanloop daarnaar toe wordt er al hard gewerkt door het aanstaand bestuur en alle commissies om iedereen te leren kennen en een en ander operationeel te krijgen.

We gaan de schouders eronder zetten, maar bericht ons als we zaken over het hoofd zien! Mail ons op bestuur@rotterdamserugbyclub.nl, dan kunnen we altijd bellen of afspreken. Wij zijn zeer geregeld op de club aanwezig, zie de agenda op onze website.

We zoeken meer vrijwilligers. Vele handen maken licht werk en er is genoeg te doen! Er is van alles te doen en we hebben voor ieder wat wils. We komen binnenkort met een overzicht van alle openstaande vacatures welke op de website gepubliceerd zal worden. Op dit moment zoeken we onder andere nog een bestuurslid en diverse leden die de barcommissie versterken.

Tot zo ver, namens het aanstaande bestuur,

Richard, Piet-Jan, Marc, Jessie, Rowan en Francien