Wedstrijdsecretaris gezocht

Gezocht; wedstrijdsecretaris.

We zijn een prachtige vereniging, daar zijn we trots op! Onze vereniging maken we met elkaar, vóór de leden en dóór de leden. Als we niet allemaal ons steentje bijdragen, wordt het een onpersoonlijke en saaie boel. Gelukkig hebben we binnen onze vereniging vele vrijwilligers, die op heel veel verschillende manieren bijdragen aan het rugbyplezier en verenigingsleven.

Ben je goed in plannen en organiseren en wil je de spil zijn in het wedstrijdsecretariaat? Dan is een rol als wedstrijdsecretaris iets voor jou.

Wat ga je doen?

Elke week geeft Rugby Nederland aan welke competitiewedstrijden uit of thuis gespeeld wordt en tegen wie. Aan jou de taak als wedstrijdsecretaris om te zorgen voor een goede planning en verloop van deze wedstrijden.

Je onderhoudt contact met de teammanagers, de wedstrijdsecretariaten van andere clubs en Rugby Nederland. Je bent een vraagbaak als het gaat om de planning van de wedstrijddagen, inclusief de scheidsrechter. Scheidsrechters worden ingedeeld door Rugby Nederland, jij ziet toe op een correcte indeling.

Wat vragen we van jou?

• Je bent gemiddeld zo’n 5-6 uur per week beschikbaar. Deze rol is ook prima in duo te doen.
  • Je bent communicatief vaardig en kan met een computer overweg.
  • Je hebt affiniteit met digitale administratieve processen.
  • Je hebt een flexibele, positieve en oplossingsgerichte instelling.

Wil je meer weten? PietJan van der Giessen of Richard van Ravenstein staan je graag te woord.