The Almighty 3rds & 4ths

Bij de Rotterdamse Rugby Club bieden RRC3 & RRC4 een perfecte balans tussen competitief rugby en volop plezier. Deze teams zijn ideaal voor iedereen die van rugby houdt en waarde hecht aan een sterke teamgeest en gezelligheid, zonder de focus op puur prestatie. De 3rds en 4ths zijn toegankelijk voor zowel ervaren spelers als nieuwkomers die de sport in een sociale en ontspannen omgeving willen ontdekken.

Trainingen en Wedstrijden
De trainingen zijn gericht op het verbeteren van je rugbyvaardigheden, terwijl het plezier centraal blijft staan. Of je nu je techniek wilt verfijnen of gewoon lekker actief bezig wilt zijn, iedereen is welkom.

Trainingstijden
Dinsdag en donderdag van 20:00 tot 21:30 uur

The Almighty 3rds & 4ths spelen elke zondag hun wedstrijden. Hier gaat het niet alleen om winnen, maar vooral om samen een goede tijd te hebben op het veld. De teams doen mee in de regionale competities, waar ze het opnemen tegen andere clubs. Het doel? Natuurlijk om als team goed te presteren, maar bovenal om samen van het spel te genieten.

Coach: David van der Merwe
Trainer: Mike Kessler
Teammanager: Dennis Piet

Sluit je aan bij The Almighty 3rds & 4ths!
Wil je rugbyen in een omgeving waar plezier, sociale betrokkenheid en teamgevoel centraal staan? Dan zijn The Almighty 3rds & 4ths de teams voor jou. Kom langs voor een training, sluit je aan bij de groep en ervaar het zelf. We kijken ernaar uit je te verwelkomen bij de Rotterdamse Rugby Club. Kom langs op één van onze trainingsavonden of neem contact op voor meer informatie!

senioren@rotterdamserugbyclub.nl