Ledenportaal

Welkom bij het Ledenportaal van de Rotterdamse Rugby Club! Hier kunnen alle leden eenvoudig inloggen en hun persoonlijke gegevens beheren.

Toegang tot het portaal

Leden kunnen HIER inloggen  in het portaal van de club. In het ledenportaal kun je jouw gegevens bekijken, zoals ze bij de club bekend zijn, en eventuele wijzigingen doorvoeren om ervoor te zorgen dat alles up-to-date blijft.

Wat kun je doen in het portaal?

• Gegevens bijwerken: Controleer en pas je naam-, adres- en contactgegevens aan.
• Pasfoto uploaden: Als je spelend lid bent en je geen pasfoto ziet, kun je deze gemakkelijk zelf uploaden via de menuknop ‘NAW-         gegevens bijwerken’.
• Persoonlijke agenda: Zichtbaarheid van jouw persoonlijke agenda-items, zoals wedstrijden en trainingsdata.

Hulp nodig?

Kom je er niet uit of heb je vragen? Neem dan gerust contact op met onze ledenadministratie via ledenadministratie@rotterdamserugbyclub.nl.

Blijf op de hoogte en zorg dat je gegevens altijd actueel zijn!