Braai 2018!

De zon laat zich weer wat vaker zien, wat betekent dat het seizoen er helaas bijna op zit. Om het seizoen af te sluiten zal de Braai van de Rotterdamse Rugby Club weer worden georganiseerd. Na het succes van vorig jaar, gooien we dit jaar wat extra kolen op het vuur zodat we zeker weten dat het een hete zomeravond wordt.

Vorig jaar was een zeer geslaagde herintroductie van een oude traditie van onze mooie club, met 150 aanwezigen die verwend werden door de grill kunsten van 3 teams. Met natuurlijk de overduidelijke winnaars Jens en Pieter, die ons de hele avond van de meest zalige kip hebben voorzien. Dit jaar zullen er maximaal 5 teams strijden om de felbegeerde Braai bokaal. Lijkt het je tof om te grillen op hoog niveau? Meld je dan aan bij de organisatie. Dit kan via events@rotterdamserugbyclub.nl

Omdat de gezelligste rugbyclub van Nederland wat buren heeft zullen we hier natuurlijk rekening mee houden. Dit betekent overdag muziek en entertainment. Wanneer de zon langzaam ondergaat wordt het tijd om te gaan feesten. Hiervoor zal de braai commissie een disco organiseren, zo een die je van buiten niet hoort.

De Braai vind plaats op 9 juni en begint om 16:00 uur. Voorafgaand aan de Braai zal er een Bijzondere Ledenvergadering plaatsvinden in het kader van de vernieuwbouw. Uitnodiging en stukken volgen later.

Met een kaartje van slechts €15,- wordt betaald voor de culinaire hoogstandjes die van de grill getoverd zullen worden. De voorverkoop zal binnenkort starten.