Update velden

Kunstgras.

Zoals bekend is wordt deze zomer het huidige wedstrijdveld vervangen voor een kunstgrasveld. Dit veld zal ook hoger te komen liggen dan het huidige veld zodat het regenwater sneller weg kan. Daarnaast krijgt ook dit veld verlichting aan beide kanten zodat we er het hele jaar op kunnen trainen.
De verwachting is dat de aanleg van dit veld uiterlijk 1 september klaar is zodat we bij de start van het nieuwe seizoen op kunnen trainen en spelen.

Trainingsveld naar hoofdveld.

Het huidige trainingsveld krijgt ook een upgrade. De bebossing aan de korte zijde zal voor een deel worden verwijderd zodat dit veld verlengt kan worden en de juiste afmetingen voor een rugbyveld heeft. Op dit veld zal gras blijven liggen en zal het hoofdveld worden waar RRC zijn wedstrijden op zal spelen. Het voordeel hiervan is dat dit veld direct naast het clubhuis ligt en de wedstrijden na de vernieuwbouw vanaf de tribune bekeken kunnen worden. Dit veld is inmiddels ingezaaid en de verwachting is dat we in de eerste weken van augustus weer op dit veld kunnen trainen.

Via de teammanagers en op de site zullen we aangeven wanneer de velden weer open zijn voor gebruik.