Colts U18

De toekomst van de club
De Colts zijn de spelers met de leeftijd van 16 en 17 en vormen als groep de laatste barriere in de jeugdcompetitie voor de overstap naar het seniorenrugby. Op deze leeftijd zijn de spelers klaar om rugby in al haar facetten te beleven. Alles draait om het verfijnen van tactieken, het begrijpen van elke positie op het veld en het samenspel als één sterk en hecht team.

Heb je een tiener die graag eens wilt meedoen? Stuur dan een mailtje naar jeugd@rotterdamserugbyclub.nl en kom de magie van rugby ontdekken!

Trainingstijden: De Colts trainen elke maandag- (in Hoek van Holland) en woensdagavond van 19:30 tot 21:00

Coaches & Staff
Coach: NTB
Trainers: NTB
Teammanager: Tjalling de Bruin

Training & Wedstrijden
Bij de Colts ligt de nadruk op snelheid, kracht en decision-making. Tijdens de trainingen wordt intensief gewerkt aan deze aspecten, voornamelijk aan het vermogen om snel en effectief beslissingen te nemen tijdens het spel. Samenwerken, elkaar ondersteunen en het vermogen om snel te reageren op veranderende situaties zijn cruciaal om als team succesvol te zijn.

De Colts nemen deel aan de landelijke competitie, waarin ze elke zaterdag hun vaardigheden testen. Hier komt alles samen: tactiek, fysieke kracht, snelheid en bovenal teamspirit. De competitie is opgedeeld in verschillende fasen, waarbij de prestaties in de eerste fase bepalend zijn voor de verdere indeling van de poules. Dit zorgt ervoor dat elk team uitgedaagd wordt op een passend niveau, en dat de competitie spannend blijft tot het einde.

Activiteiten & Vrijwilligers
Gedurende het seizoen organiseren we bij de Rotterdamse Rugby Club allerlei leuke activiteiten voor zowel de kinderen als hun ouders, zoals een feestelijke pieten training of onze jaarlijkse eindejaars barbecue. Als vereniging doen we het samen, en de inzet van ouders is daarbij onmisbaar. Of het nu gaat om het helpen bij evenementen of het draaien van bardiensten in het weekend, elke bijdrage is belangrijk en draagt bij aan de gemeenschapszin die zo centraal staat in het rugby. Samen zorgen we voor een warme, gezellige sfeer waarin iedereen zich welkom voelt. We nodigen je van harte uit om deel te worden van onze actieve en betrokken community! KLIK HIER

Lid Worden?
Wanneer je staat te trappelen om lid te worden bij onze mooie vereniging.