RRC Rotterdames

Welkom bij de Rotterdames!
Bij de Rotterdamse Rugby Club hebben we een groeiend damesteam dat met trots de club vertegenwoordigt op het rugbyveld. Of je nu een ervaren rugbyspeler bent of nog nooit een bal hebt vastgehouden, iedereen is welkom om deel uit te maken van onze hechte en enthousiaste groep dames.

Teamgeest en Plezier Voorop
Ons damesteam draait om veel meer dan alleen rugby. We hechten veel waarde aan teamspirit, gezelligheid en een veilige omgeving waarin iedereen zich kan ontwikkelen. Of het nu op het veld is tijdens intensieve trainingen of buiten het veld tijdens teamuitjes en clubactiviteiten, we bouwen sterke vriendschappen en hebben samen veel plezier.

Training en Competitie
Onze dames trainen tweemaal per week en spelen wedstrijden in de nationale competitie. De trainingen zijn uitdagend, maar worden altijd aangepast aan verschillende niveaus, zodat zowel beginners als gevorderden zich kunnen ontwikkelen.

• Trainingstijden:
    Dinsdag (Op Hoek van Holland) en donderdag van 20:00 – 21:30
  • Wedstrijden:
    Zaterdagen (zie de wedstrijdkalender op rugby.nl voor het actuele speelschema)

Hoofdcoach: Dudley du Preez

Trainer: NTB

Waarom Rugby?
Rugby is een fantastische sport die fysieke uitdaging, teamwork en discipline combineert. Het damesteam biedt een plek waar je jezelf kunt uitdagen, je fitheid kunt verbeteren en deel kunt uitmaken van een gemeenschap waar inclusiviteit en respect centraal staan. Rugby leert je samenwerken, omgaan met tegenslagen en vooral genieten van elke prestatie, groot of klein.

Sluit je aan!
Ben je nieuwsgierig naar rugby en wil je een keer meetrainen? We nodigen je van harte uit om vrijblijvend een training mee te doen. Onze ervaren speelsters en coaches staan klaar om je de basis bij te brengen en je te helpen je comfortabel te voelen op het veld. Voor meer informatie of om je aan te melden voor een proeftraining, stuur een e-mail naar: dames@rotterdamserugbyclub.nl Kom erbij en word onderdeel van onze Rotterdames! We kijken uit naar jouw komst!