Guppen U6

Welkom bij de Guppen!
De Guppen zijn onze jongste rugbyhelden, waar kinderen van 4 en 5 jaar spelenderwijs kennismaken met rugby. In een veilige en leuke omgeving leren de Guppen de basisvaardigheden van de sport. Het draait vooral om plezier maken, samen spelen en leren bewegen met de bal.

Heb je een kleintje die graag eens wilt meedoen? Stuur dan een mailtje naar jeugd@rotterdamserugbyclub.nl en kom de magie van rugby ontdekken!

Trainingstijden: De Guppen trainen zondagochtend van 10:00 tot 11:00.

Coaches & Staff
Coach: Wouter Barkey Wolf
Teammanager: Larissa Verbaas

Training & Wedstrijden
De guppen spelen nog geen competitie tegen andere verenigingen. Op zondagen wordt er een uurtje getraind en spelen ze onderling wedstrijdjes aan het einde van de training om de competitieve prikkel te voorzien.

Tijdens de trainingen worden de regels doorgenomen, zowel van het spel als de gerespecteerde mentaliteit binnen het rugby. Op het veld word er kennisgemaakt met onze mooie ovale bal en ligt de focus op plezier maken. Afsluitend doen we een Guppen-yell, ruimen we met zijn allen de trainingsspullen op en drinken gezellig met zijn alle limonade.

Activiteiten & Vrijwilligers
Gedurende het seizoen organiseren we bij de Rotterdamse Rugby Club allerlei leuke activiteiten voor zowel de kinderen als hun ouders, zoals een feestelijke pietentraing of onze jaarlijkse eindejaarsbarbeque. Als vereniging doen we het samen, en de inzet van ouders is daarbij onmisbaar. Of het nu gaat om het helpen bij evenementen of het draaien van bardiensten in het weekend, elke bijdrage is belangrijk en draagt bij aan de gemeenschapszin die zo centraal staat in het rugby. Samen zorgen we voor een warme, gezellige sfeer waarin iedereen zich welkom voelt. We nodigen je van harte uit om deel te worden van onze actieve en betrokken community! KLIK HIER

Lid worden?
Wanneer je staat te trappelen om lid te worden bij onze mooie vereniging.