Samen bouwen aan de toekomst van rugby in Rotterdam!

De Rotterdamse Rugby Club (RRC) is een vereniging met een rijke historie en een ambitieuze toekomst. Met recent gerealiseerde faciliteiten zoals een nieuw kunstgrasveld, verbeterde verlichting en een modern clubhuis, zetten we de volgende stappen richting verdere professionalisering en groei van onze club. Onze focus ligt op het versterken van zowel de breedte- als de topsport binnen de vereniging, en daarbij speelt sponsoring een sleutelrol.

Waarom Partneren met RRC?

RRC speelt op het hoogste rugby-niveau van Nederland en is actief betrokken bij het ontwikkelen van talenten, van jeugd tot senioren. Om onze sportieve ambities te verwezenlijken, richten we ons de komende jaren op het versterken van verschillende kerngebieden, waaronder:

• Kwalitatieve trainers en coaches voor alle teams, van jeugd tot selectie.
  • Opleidingen en trainingen voor spelers, coaches en vrijwilligers om groei en ontwikkeling binnen de club te waarborgen.
  • Infrastructuur en faciliteiten, zoals het onderhoud van velden, trainingsmateriaal en de verdere ontwikkeling van ons clubhuis.
  • Ledenwerving en -behoud, met een focus op het uitbreiden van onze jeugd- en seniorenafdelingen.

Uw Voordeel als Sponsor
Als sponsor van de Rotterdamse Rugby Club krijgt u niet alleen de kans om deel uit te maken van een dynamische en sportieve gemeenschap, maar ook de mogelijkheid om uw merk te verbinden aan een club die inzet op prestaties, betrokkenheid en groei. Wij bieden een breed scala aan sponsormogelijkheden, die we graag op maat afstemmen op uw specifieke behoeften en doelen. Denk hierbij aan:

• Team- en wedstrijdsponsoring: Koppel uw merk aan een van onze teams via logo-vermelding op wedstrijdkleding of reclameborden op ons sportcomplex.
  • Uitnodigingen voor thuiswedstrijden: Match-day experiences waarbij je kan denken aan borrels, netwerken, kennismaking met de spelers en coaching staf.
  • Evenementensponsoring: Sponsor evenementen zoals toernooien, clubfeesten of trainingskampen.
  • Facilitaire sponsoring: Ondersteun met materiële bijdragen zoals sportkleding, trainingsapparatuur of de ontwikkeling van onze faciliteiten.

Deze samenwerkingen bieden zichtbaarheid binnen en buiten de club, op zowel lokaal als nationaal niveau. Met teams die in de Ereklasse spelen, krijgt uw merk exposure tijdens wedstrijden, evenementen en via onze online platforms.

Interesse in Sponsoring?
Wilt u deel uitmaken van de groei en ontwikkeling van de Rotterdamse Rugby Club en tegelijkertijd uw bedrijfsnaam verbinden aan een sportieve en ambitieuze club? Neem dan contact met ons op voor een persoonlijk gesprek over de verschillende sponsormogelijkheden.

Voor meer informatie of een afspraak, kunt u contact opnemen via sponsorcommissie@rotterdamserugbyclub.nl.
Samen kijken we hoe we uw bedrijf kunnen betrekken bij het succes van de RRC.