Districtswedstrijd RRC Turven 16 maart VRC

Op vrijdagavond 15 maart beloofde de zaterdagochtend bij de Voorburgse Rugby Club (VRC) nog een zware ochtend te worden. De winden waaiden om de rotsen en de regen kwam met bakken uit de hemel. De voorspelling voor de zaterdagmorgen leek niet veel beter.

Rond middernacht kwam er onverwacht goed nieuws. De districtswedstrijd werd niet afgelast: de Voorburgse Rugby Club had vreselijk haar best gedaan en had een tropische verrassing voor ons. De districtswedstrijd werd gespeeld bij www.trixs.nl een Indoor Beach gelegenheid en trampolinepark in Leidschendam. Super leuk!

Een zandbak, een heleboel turven en goede koffie. Alle elementen voor een leuke ochtend voor turf en ouder.

Voorburgse Rugby Club, dank voor dit leuke initiatief, dat jullie last-minute hebben geregeld!

Een  turvenouder