“Wie zijn wij? Rotterdam! Wat gaan we doen?! Rugbyen!”

Klik op de foto voor groter formaat

Ken jij een leuke vriend, buurmeisje of klasgenoot? Vraag ze mee naar de jeugd proeftraining! De RRC jeugd is op zoek naar nieuwe teamgenoten voor nu en volgend seizoen.

Op zondag 12 mei van 10.00 tot 11.00 uur (Guppen, geboortejaar 2013 en 2014) en op donderdag 16 mei van 18.30 tot 19.30 uur  (Turven, Benjamins en Mini’s, geboortejaar 2007 t/m 2012) kan de jeugd meedoen aan een proeftraining. Vooraf aanmelden is niet nodig. De training is bij de Rotterdamse Rugby Club (RRC) aan het Duivenpad 12, Rotterdam. Bitje verplicht.

Help je ons bekendheid te geven aan deze jeugd proeftraining? Het is fijn als je dit bericht op je social media deelt, naar de klassenapp stuurt of een printje ophangt op school.

Misschien handig om te weten dat je lid kan worden en binnen 6 weken kan beslissen of je volledig lid van onze vereniging blijft. Deze introductieperiode houdt in dat je binnen 6 weken na de bevestiging van inschrijving kunt opzeggen. Na deze periode wordt je automatisch volledig lid en betaal je contributie, voor meer informatie kijk hier: https://www.rotterdamserugbyclub.nl/lid-worden/inschrijfformulier.

Mocht de betaling van de contributie een probleem zijn, dan is er de mogelijkheid om een subsidie te krijgen op de contributie en de aanschaf van kleding. Hiervoor werkt de vereniging samen met het Jeugdfonds Sport & Cultuur.

Dus app, deel, mail en zeg het voort! Kom proeftrainen bij de Rotterdamse Rugby Club!