De Rotterdamse turven op dreef

Het nieuwe seizoen is op dreef en zo ook de Rotterdamse turven! Zaterdag 5 oktober waren de Rotterdamse turven uitgenodigd bij de British School in the Netherlands. Met 3 teams sterk drukten de turven de ene try na de ander in Voorschoten.

Er werd gespeeld volgens het speelschema van de World Rugby Cup. Team Argentina,, England en Japan. De ochtend begon koud maar het werd uiteindelijk een heerlijk ochtend met veel speelplezier.

De turven zijn inmiddels in aantal de 35 gepasseerd. Zo’n mooi aantal betekent dat we inmiddels met doorgaans 3 teams spelen op de districtswedstrijden uit. Volgende week spelen we zelfs met 3 teams thuis en gaat een team op toernooi naar het Jan van Burg Toernooi bij RC The Hookers.

Ook zijn we blij met een hele club vrijwilligers van vooral vaders en moeders die dit jaar /(assisteren bij) bij het trainen en bardienst trainen. Top!

Binnenkort op maandag 14 oktober a.s. hebben de turven – maar ook de mini’s en benji’s – een open training van 18.30 – 19.30 uur. De guppen hebben een open training van 10.00 – 11.00 uur op zondag 20 oktober. Ken jij nog een stoer buurmeisje of klasgenoot? Neem haar/hem mee naar de training. Aanmelden is niet verplicht, bitje wel.