Rugby Topsport Rotterdam nieuwe sponsor van de Rotterdamse RC

Rotterdam, 16 mei 2021

Rugby Topsport Rotterdam nieuwe sponsor van de Rotterdamse Rugby Club

Rugby Topsport Rotterdam tekende vandaag, in het clubhuis in aanbouw, een sponsorcontract met de Rotterdamse Rugby Club.

De Rotterdamse Rugby Club is de laatste jaren uitgegroeid tot een van de grootste rugbyclubs van Nederland. Het afgelopen jaar is er flink geïnvesteerd in de faciliteiten.  Met de bouw van een nieuw clubhuis, een kunstgrasveld en binnenkort en hoofdveld op natuurgras, is de Rotterdamse Rugby Club klaar om door te groeien tot een van de beste rugbyclubs in Nederland.  Met een sterk groeiende jeugd en senioren en het aantrekken van goede trainers heeft de Rotterdamse Rugby Club grote sportieve ambities.

Rugby Topsport Rotterdam is onlangs opgericht om de rugby sport in Rotterdam en omgeving te promoten door samenwerkingen aan te gaan met rugbyclubs en in Rotterdam rugby op topniveau aan te bieden. Door het bundelen van sponsoren, binnenhalen van goede trainers en extra begeleiding van aanstormend talent wil Rugby Topsport Rotterdam zijn bijdrage leveren aan het promoten en verbeteren van de rugby sport in groot Rotterdam. Drijvende kracht achter Rugby Topsport Rotterdam is Rotterdamse ondernemer en tevens rugby-fanaat, Benno Wiersma.

Media contact Rotterdamse Rugby Club :

Bryan Schwillens
secretaris@rotterdamserugbyclub.nl

Media contact Rugby Topsport Rotterdam :

Richard van Ravenstein
contact@rugbytopsportrotterdam.nl