Uitspraak rechtbank over veldverlichting sportcomplex Duivesteyn

We zijn allemaal al langere tijd in spanning in afwachting van het moment dat de rechtbank zich heeft gebogen over onze veldverlichting en een uitspraak doet. Dat moment is nu hier.

De rechtbank heeft besloten in ons voordeel!

De veldverlichting mag er dus van de rechtbank komen. Over de planning van de plaatsing moeten we de komende weken als club in overleg met het Sportbedrijf. Voor nu zijn we in ieder geval blij met deze uitspraak.

Met een kunstgrasveld met degelijke verlichting, een geheel gerenoveerd natuurgrasveld en natuurlijk het nieuwe clubhuis, hebben we straks oprecht een topaccommodatie. Hoe hebben we daar allemaal niet naar uitgekeken?

Voordat het helemaal zo ver is, moet er wel nog flink geklust worden. Vooral in en om het clubhuis is er nog een hoop te doen na oplevering. Daarvoor zijn vele helpende handen nodig en we hopen dan ook dat alle leden en ouders een steentje willen bijdragen. Zie daarover ook het bericht dat we eerder deelden hier, óf meld je direct aan voor de online informatiebijeenkomst op 7 juni via dit formulier.