Ref staakt wedstrijd van RRC 1 bij een 8-8 stand

Een heuse Rotterdam – Amsterdam vandaag op sportpark Duivensteyn maar van rivaliteit is in de sport met de ovale bal niet echt sprake. Rotterdam was zeker in het eerste deel van de wedstrijd de bovenliggende partij maar vergat zichzelf in deze fase te belonen met meer punten dan de 3 die er bij rust waren verzameld. (Ruststand 3-3)

Beide teams hadden hun defense prima op orde en hierdoor ging de wedstrijd behoorlijk gelijk op.
Het vreemdelingenlegioen van AAC scoorde in de tweede helft net als Rotterdam nog 1 try en bij 8-8 en nog 12 minuten op de klok staakte de ref de wedstijd i.v.m. aanhoudend commentaar op de leiding aan de kant van AAC.
Onduidelijk is op dit moment wat er gaat gebeuren met deze wedstrijd maar dat zal in de loop van volgende week wel duidelijk worden.

Goed om te zien dat RRC 1 zeker niet onder doet tegen een van de sterkere teams uit de eerste klasse.

Uitslag RRC 1 – AAC 1: 8-8

De enige Rotterdamse try werd gescoord door Ben

Klik hier voor de foto’s van vandaag

Man of the match: Danilo Lips