World Police & Fire Games in Rotterdam

In de aankomende zomer worden de World Police & Fire Games op onze club georganiseerd en het zou heel leuk en fijn zijn als een aantal van jullie hierbij willen helpen.  We organiseren dit om meer bekendheid te geven aan RRC en willen jullie graag onderdeel maken van dit toernooi!
In de flyer is alle informatie te vinden, maar in het kort komen er allemaal internationale rugbyers die werken bij de politie, brandweer, douane of gevangeniswezen naar Rotterdam. Een stuk of 30 teams komen rugbyen op onze club (Sevens) en er is al belangstelling vanuit verschillende landen.
We zoeken verschillende soorten hulp, maar denk aan een teambuddy (je wordt gekoppeld aan een eigen team wat je ondersteunt tijdens de wedstrijden en gedurende de dag), Pieter helpen in de keuken of de bediening, het opbouwen van het terrein, wedstrijdorganisatie, inschrijvingen, linesmen, etc. Uiteraard ben je ook welkom om gewoon te komen kijken!
We zouden het heel leuk vinden als elk team wordt vertegenwoordigd om onze club op de kaart te zetten. We verwachten zo’n 300-400 spelers en daarnaast support van de teams en toeschouwers, dus een heel mooi evenement bij RRC!

Aanmelden kan bij Emma, Marcel of Rowan via het mailadres rugby@wpfgrotterdam.com en stuur dan even je beschikbaarheid, email adres en binnen welke functie je het liefste wil helpen.

Het is heel fijn als je vooraf controleert of je daadwerkelijk beschikbaar bent, zodat we ook weten of we al op je kunnen rekenen of dat het nog niet zeker is.

Andere ideeën of hulp is uiteraard ook welkom. Alvast bedankt!!

Voor een algemeen idee van de WPFG: scan de QR-code in de flyer of kijk op https://wpfgrotterdam2022.com/sports/rugby-7-aside/.