Save the dates

Trek je agenda want er staan 3 fantastische evenementen op de planning de komende maanden die zeker de moeite waard zijn om alvast te noteren.

Op vrijdag 3 juni 2022 is de Presentation Night na 5 jaar afwezigheid weer terug.

De Old Boys spelen zaterdag 4 juni een thuiswedstrijd; Kick off is om 19.00 uur.

Zaterdag 2 juli 2022 staat er eindelijk weer een Braai op het programma en deze wordt voorafgegaan door Mini Stars, een oude traditie welke dit jaar weer opgepakt wordt.

En last but not least is er op zaterdag 3 september 2022 de Grand Opening van ons nieuwe clubhuis. Iets wat door alle Corona ellende helaas is vertraagd maar we gaan er een groots feest van maken, dat is zeker.

Onze evenementencommissie is druk bezig met de voorbereiding en meer informatie over deze evenementen volgt de aankomende tijd. Dus houd de website en onze social media kanalen in de gaten want dit wil je niet missen.