Update Mitchell Slingerland

Velen van jullie waren getuige van de nare blessure die Mitchell afgelopen zondag opliep bij de laatste actie van de wedstrijd dus bij deze een update.
Alex & Anja (ouders van Mitchell) willen iedereen bedanken voor alle hulp, goede zorgen en belangstelling afgelopen zondag.
Mitchell is inmiddels geopereerd en dat is goed verlopen. Het gaat goed met hem en hij mag vrijdag weer naar huis. Uiteraard heeft hij, zoals een rugbyer betaamt een mooi roze gips aangemeten gekregen.

Grappige anekdote is nog wel dat sommige mensen hogere machten aanroepen bij dit soort ongemak en pijn maar het eerste wat Mitchell riep toen hij morfine kreeg toegediend op het veld was “Feyenoord” Tja waar het hart vol van is.

We hopen Mitchell weer snel op de club te verwelkomen.