Rotterdames in Mokum

Op de zondagmorgen verzamelden we in het zonnetje op onze club. Na wat toeristische routes in Amstelveen kwam iedereen aan bij ARC.

Na flink wat zweten bij de warming up begonnen we met 15 (!) meiden om 12:00 met de zon in de rug. Hoewel we in de zomerse hitte enorm liepen te knokken voor elkaar, stond het na de eerste helft 14-0 voor de meiden van Groot Mokum.

De tweede helft begon beter met Queeny on fire, letterlijk en figuurlijk: “het was tering warm”. Ze drukte twee tries waarvan ze ook één conversie scoorde. Ook Rosanne was heel lekker bezig. Goeie runs en zelfs een prachtig kickje. Na nog een aantal tries van de tegenstander en nog een try van Anna-Zoë was de eindstand 33-17.

Hoewel we hebben verloren, was het een erg lekkere pot met veel zweet en droog zand happen. Met 15 meiden begonnen en nog belangrijker, met 15 geëindigd! Het was ook geweldig Laura er weer bij te hebben. En niet te vergeten, Jessie maakte haar debuut bij de Rotterdames! En wat zijn we blij haar erbij te hebben. Ze heeft goeie tackles en runs gemaakt, dat belooft veel.

WOTM: Rosanne
WOTM tegenstander: Queeny