Open training guppen (4 tot 6 jaar)

Op zondag 12 juni 2022 om 10.00 uur organiseert de Rotterdamse Rugby Club een gratis open training voor alle kinderen tussen de 4 (of bijna 4) en 6 jaar. Er zijn dus zowel jongens als meisjes welkom! Zo kunnen de kinderen kijken of rugby iets voor hen is en ze zich misschien willen aansluiten bij de Guppen. De training draait vooral om het plezier, elkaar leren kennen en uiteraard de rugbysport. Er wordt om die reden ook nog niet getackeld.

Wanneer Zondagochtend 12 juni 2022, start 10.00u
Waar Duivenpad 12 te Rotterdam.

Over de Guppen
De Guppen zijn de jongste leden van de Rotterdamse Rugby Club. Elke zondagochtend om 10.00 uur trainen de Guppen samen op het rugbyveld. Door middel van spelletjes werken ze aan hun balvaardigheid, worden er nieuwe vriendjes gemaakt en wordt er lekker gesport. Met heel veel plezier helpt een grote groep ouders mee. Afgelopen seizoen zijn er zelfs de eerste toernooitjes tegen andere clubs gespeeld!