Vrijwilligers gezocht !!

Allerbeste RRCer,

Met al weer 2 topevenementen in en om ons nieuwe clubhuis achter de rug is het nu dan toch eindelijk zover dat we het clubhuis gaan inwijden met een Grand Opening op zaterdag 3 september.
De vorige evenementen zijn door onze onvolprezen vrijwilligers georganiseerd. Emma, Tristan, Roel, Jasper, Claire, Finn, Anna-Zoë, Jessie, Klaske en Jordi hebben de vorige keren tot een groot succes gemaakt, nu zijn we op zoek naar een nieuw team dat zich wil inzetten om ons mooie clubhuis met een klapper van een feest te openen!!!

Pieter onze man van de catering helpt de vrijwilligers waar nodig. Taken zoals clubhuis versieren, serveren, opruimen, een demonstratie training verzorgen, er is van alles te doen. Hoe meer vrijwilligers, hoe lichter de klus. Vanuit alle gelederen van de club zien we graag reactie!
Stuur een berichtje naar Caro Alloway op 06-46298556 als je zin hebt in een mooi feest en het echte clubgevoel.